Om oss
Om oss – vår mission
Vi vill förenkla den dagliga verksamheten inom restaurangbranschen med våra produkter och tjänster samt hjälpa våra kunder att växa. Vi arbetar hårt varje dag för att hjälpa kunder att överträffa mål och uppfylla sina drömmar. ”Om oss” är lika mycket om oss som arbetar här och som kan restaurangbranschen och vurmar för den.
Vilka vi är
Trivec är en leverantör av kassasystem och dryckessystem till den europeiska marknaden för restauranger, barer, nattklubbar och hotell. Våra lösningar förenklar och optimerar beställning och betalning samt underlättar styrningen av verksamheter. ”Om oss” är också Trivecs produkterbjudande som innefattar kassasystem för restaurang, kortterminaler, mobilt kassasystem, Kitchen Display System och dryckessystem med flexibla alternativ för integration med bokningssystem för restaurang, bokföring för restaurang, schemaläggning för restaurang, inköp, lager och inventering för restaurang. Trivec grundades 1993 och har över 8000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike.
Ledningen
Daniel de Sousa
Group CEO
Gunter Hermans
Group COO
Mikael Hedberg
Group CTO
Jenny Westerberg
Group CMO
Tobias Wallberg
Country Manager Nordic
Pierre Grenier
Country Manager France
Yen Lonneville-Bosmans
Country Manager Belgium & Group Partner Manager
Johan Dovander
Group CFO
David Torberntsson
Group Head of IT
Vår historia – om oss
1987 – ETC (Euro Tap Control) grundades i Belgien
1993 – ETC France grundades
1998 – Trivec grundades i Sverige och började återförsälja ETC-mjukvarulösningar till den svenska marknaden.
2009 – Trivec öppnar ett kontor i Oslo, Norge
2016 – Verdane förvärvar Trivec som majoritetsägare
2017 – Trivec slutför förvärvet av ETC France och ETC Belgium
2019 – Ny VD Daniel de Sousa utses
2020 – Trivec öppnar ett kontor i Köpenhamn, Danmark.
2020 – Introducerar nya produktkategorier; mobila beställnings- och betallösningar samt molnbaserad MyTrivec.