Pivo
Trivec och Personalkollen självklara val för krögarna Attila Tamas och Patrick Lucic
Attila Tamas och Patrick Lucic driver Restaurang Meet och Restaurang Pivo i Göteborg, två självklara inslag på Göteborgs restaurangscen. De drivs av utmaningar och ser bekvämlighet som sin fiende, nyfikenheten får aldrig avta! När det kommer till systemleverantörer är pålitlighet en viktig aspekt, därför har Trivec och Personalkollen varit självklara val.
En god planering tar dig långt
För att kunna planera för framtiden gäller det att ha koll på historiken. Här är Personalkollen ett tryggt verktyg som ger både en prognos för personalkostnad och försäljning och en tydlig uppföljning av lönsamheten. Personalkollen får försäljningsdata från Trivec, vilket gör att all väsentlig information samlas på samma ställe.
Vi jobbar effektivt och med små marginaler, med Trivec och Personalkollen har vi de bästa förutsättningarna att optimera arbetstiden. Jag kan följa lönsamheten genom Personalkollen direkt i mobilen och har på så vis järnkoll på min verksamhet, säger Attila Tamas
Det ska vara smidigt, det måste vara smidigt
På sommarhalvåret när Pivo öppnar sin uteservering är Trivec Handy en ovärderlig kollega. De mobila terminalerna tar emot beställningar som direkt skickas till köket, vilket minskar både spring mellan borden och tidsåtgång per bord. Alla terminaler är kopplade till samma kassa och minskar både installationskostnader och tidskrävande uppsättningar. Trivecs detaljrapporter är till stor hjälp vid inventering och för planering av inköp.
Jag ser tydligt i Trivecs kassasystem vilka produkter vi säljer mycket av eller hur mycket svinn vi har under olika perioder fortsätter Attila Tamas
Trivec och Personalkollen är två viktiga pusselbitar
Attila och Patrick ser både Trivec och Personalkollen som givna partners och nödvändiga pusselbitar i deras verksamheter. Det är inte endast i det administrativa arbetet som Personalkollen och Trivec underlättar. I Personalkollens app visas såväl lönespecifikationer som dricksbesked för de anställda. De ser även sina arbetade tider, sitt schema och kan byta pass med varandra.
Både Personalkollen och Trivec är väl beprövade system som personalen är bekväm att jobba i. Dessutom har de båda leverantörerna en väldigt kunnig, trevlig och lättillgänglig support som ställer upp vad det än gäller – Attila Tamas
Kontakta oss!
När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar och hur våra produkter skulle kunna hjälpa dig till ett smidigt order- och betalflöde i just din restaurang.